Parkeerzuil
Sanoma
Parkeerzuil - Sanoma
De opdrachtgever
Sanoma is een redactiebureau die innovatie op de letter nemen.
De briefing
Het bedrijf had te maken met een overvolle parking die steeds voor stress en drukte zorgde. De vraag kwam om een zuil te ontwerpen die een indicatie kon geven over de mogelijke vrije ruimtes.
Waarom iDNA?
Aangezien Sanoma al langer kennis met ons had mogen maken kwam ze bij ons terecht. Beide partijen richtten zich op de toekomst, onze technische knowhow ontbrak hen.
Hoe gingen we tewerk?
het idee van hen werd uitgewerkt tot een paal die op een goedzcithbare locatie geplaatst dient te worden. De paal geeeft een signaal (groen/rood licht) zodat de bestuurder weet dat de parking wel of niet vrij is.
Het resultaat?
De paal werd uiteindelijk niet op de oorspronkelijke plaats bij een klant van hen geplaatst maar wel bij hen zelf. Dit concept kan eveneens uitgevoerd worden bij grotere parkings waarbij bijvoorbeeld elke rij-baan een indicatiezuil kan hebben.